Guider & tips
Det finns idag inga arbetsmiljöregler som styr hur stor yta verksamheten måste ha. Lokalens förutsättningar är det som avgör hur mycket kvadratmeter du behöver ha per anställd. Det kan handla om hur mycket kapacitet det finns i ventilationssystemet, vilken typ av planlösning man har och vilken verksamhet man bedriver. För att kunna ge en fingervisning: För ett vanligt modernt kontor brukar vi räkna med 10-15 kvm/anställd. Detta inkluderar övriga utrymmen som kök, korridorer, gemensamma ytor med mera.

Våra nyheter
- 
New Property tar in tungviktare i styrelsen
Läs mer: New Property tar in tungviktare i styrelsen
 - 
Våra 5 bästa tips när du letar kontor!
Läs mer: Våra 5 bästa tips när du letar kontor!
 - 
Attraktiva Lokaler i Life City – en plats för framtidens företag
Läs mer: Attraktiva Lokaler i Life City – en plats för framtidens företag
 - 
New Property och YLLW inleder strategiskt samarbete för att erbjuda en komplett kontorslösningsupplevelse
Läs mer: New Property och YLLW inleder strategiskt samarbete för att erbjuda en komplett kontorslösningsupplevelse
 - 
Revelop investerar i stadsutveckling i Åkersberga
Läs mer: Revelop investerar i stadsutveckling i Åkersberga
 - 
Oscar Properties avyttrar fastighet i centrala Skövde
Läs mer: Oscar Properties avyttrar fastighet i centrala Skövde